środa, 25 października 2017

202.

Maj 2017
Znów konkurs Royal Stone, tym razem inspiracją były Indie. Zrobiłam kolczyki jhumka z opalami. W swojej pracy chciałam nawiązać do tradycyjnego rękodzieła indyjskiego, więcpodczas pracy ograniczałam wszelkie mechaniczne przydasie, szlifierki itp. filigran skręciłam ręcznie - nie, jak zazwyczaj wiertarką, oksydowałam jajkiem ;-), polerowałam filcem - ręcznie. Kuleczki itp. oczywiście też wytapiałam ręcznie, blachę walcowałam. a te kamienie to opale, kupione w... Radżastanie. W ten sposób chciałam oddać hołd rękodzielnikom wszelkiej maści z Radżastanu. rękodzielnikom, którzy swoje warsztaty mają od kilkudziesięciu lat (albo i więcej) w tym samym miejscu.






Konkurs zakończył się przyjemnie, zdobyłam wyróżnienie ;-).




A tak kolczyki prezentują się na modelce - modelka - Sandra Duda, zdjęcie - Światłoczułość 




1 komentarz: