piątek, 25 listopada 2016

192.

W kwietniu zajęłam II miejsce w Kalendarzowym Konkursie Royal Stone 2017. Ten konkurs miał też etap XIII, do którego zaproszone zostały osoby, które zajęły miejsca na podium, albo zdobyły wyróżnienia w poprzednich etapach.  Ponieważ nie miałam czasu, bo córka startowała w Pucharze Świata Dzieci w Karate Tradycyjnym Kraków Orlen 2016, więc oczywiście wzięłam udział w konkursie.

"Pracą konkursową jest naszyjnik - kolia, dla której inspiracją była powieść science fantasy „Pan Lodowego Ogrodu” Jarosława Grzędowicza. Naszyjnik przedstawia moją wersję maski, którą skonstruował stwórca Lodowego Ogrodu - Olaf Fjollsfinn, maska ta pozwalała podróżować głównemu bohaterowi powieści Vuko Drakkainenowi bez konieczności opuszczania Lodowego Ogrodu, po prostu przenosiła jego myśli i świadomość. Naszyjnik to właśnie maska z kwarcu różowego, którą otaczają skrzydła, podobne do skrzydeł nietoperza zrobione ze srebra i ozdobione srebrnym filigranem. Całość jest zawieszona na „sznurze” kulek z kwarcu różowego. Styl w sztuce, który był dodatkową inspiracją to secesja. I troszkę prace Lalique."




Jaki był wynik tego konkursu? Moją prace doceniono i otrzymałam wyróżnienie. Jestem bardzo dumna, ponieważ w konkursie kalendarzowym startowałam po raz pierwszy, wzięłam udział w dwóch etapach i za każdym razem mnie doceniono.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz