piątek, 3 listopada 2017

207.

Elektroformowanie miedzi daje bardzo dużo możliwości i zabawy. Oczywiście nie byłam oryginalna i na pierwszy ogień poszły liście miłorzębu (ginko). I dzięki temu mamy:
Miłorząb pierwszy:




Miłorząb kolczyki


Miłorząb i turkus synetyczny


A potem znalazłam piórko... i zrobiłam asymetryczne kolczyki z autorskimi biglami, bo ta część koło ucha i sztyft są srebrne. Identyczne bigle mają kolczyki z miłorzębu.




Oczywiście piórkowy wisior też się zrobił




Wiecie, jak cudownie wygląda klon pokryty miedzią? Nie? To zaraz się dowiecie.



Albo klon i turkus syntetyczny





Albo klon i grawerowany przez Blue Technologies hemetyt:




Klon i unakit


3 komentarze:

  1. Naprawdę wyszukana biżuteria. Myślę, że znakomicie będzie do niej pasować złota celebrytka, preferuję takie połączenie kolorów. Ja w zeszyłym tygodniu zakupiłam swoją celebrytkę w sklepie Kingy i jestem bardzo zadowolona! Polecam ten sklep, mają wyśmienitą jakość i fajne promocje: https://kingy.pl/zlote-celebrytki-29

    OdpowiedzUsuń
  2. Dość ciekawe rozwiązanie jeśli chodzi o biżuterię i może co niektórym osobom się takie coś podobać. Ja chętnie biżuterię wykonuję z półfabrykatów jubilerskich https://pl.silvexcraft.eu/2-polfabrykaty-jubilerskie które moim zdaniem sprawdzają się zdecydowanie najlepiej jeśli chodzi o własnoręcznie robioną biżuterię.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne artystyczne formy. Idealne, jeśli ktoś szuka naprawdę czegoś wyjątkowego. Coś bardziej uniwersalnego to np. https://esclusiva.pl/naszyjniki-srebrne

    OdpowiedzUsuń