sobota, 17 maja 2014

80


Wrzesień 2013 r. minął mi szybko. Byłam zajęta między innymi kompletem ślubnym. Na zamówienie robiłam komplet, w skład którego wchodzi: tiara, naszyjnik i brosza. Wszystko ze srebra i ozdobione przepięknymi serafinitami.






A poza kompletem zrobiłam:
1. Krzyżyk na chrzest dla panny Amelii



2. Kolczyki z zagatyzowaną kością dinozaura. Są jednak bardzo ciężkie i czuję, że zamienią się w naszyjnik:




3. Komplet z kamieniami księżycowymi. Komplet ten został w późniejszym czasie uzupełniony w kolczyki wiszące.








2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę powiedzieć, że bardzo ładną biżuterię robisz i bardzo mi się ona podoba. Sama zresztą zaczynam również robić własnoręczną biżuterię i mam nadzieję, że wyjdą mi fajne rzeczy. mam już półfabrykaty jubilerskie https://pl.silvexcraft.eu/2-polfabrykaty-jubilerskie i jestem przekonana, że niedługo będę mogła się pochwalić swoimi wyrobami.

    OdpowiedzUsuń